Termeni si conditii

Termeni si conditii
COMANDA MINIMA ESTE DE 100 LEI, PRETURILE
INCLUD TVA, IAR PENTRU PRODUSELE CUMPARATE SE ELIBEREAZA FACTURA DE FIECARE DATA.
GARANTIA SE OFERA NUMAI DACA SE PUNE LA DISPOZITIE DOVADA (bon fiscal sau factura fiscala)
Pentru produsele deja existente la promotie sau oferta nu se mai aplica un alt discount
.Comenzile primite pana in ora 18:30 se proceseaza in aceeasi zi (valabil de luni pana vineri).
In momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe sau produse deteriorate, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze neregulile!
Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare .
Plata se face ramburs odata cu sosirea comenzii.
Se accepta plata cu op doar pentru comenzile cu sume de peste 500 RON .
Suma transportul este afisata in modulul "pagina cos" inaintea finalizarii comenzii
Statusul comenzi cat si numarul de awb il puteti accesa din meniul "contul meu".
DACA COLETUL NU AJUNGE IN 2 ZILE VA RUGAM SA NE ANUNTATI sau sa luati legatura cu firma de curierat pentru rezolvarea problemelor aparute.
BELLE MARIE INTERNATIONAL isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni,
conditii SI PRETURI, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. Astfel va rugam sa cititi termenii si conditiile de fiecare data cand doriti sa cumparati produse de la noi.
Produsele cumparate de pe site-urile noastre beneficiaza de garantia obisnuita oferita de catre fiecare producator in parte si anume: aparatura remodelare corporala, aparatura si accesorii pentru cabinete cosmetica, aparatura manichiura-pedichiura AU GARANTIE 12 LUNI.
In cazul in care se constata ca produsele nu sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).
ATENTIE!!!
Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produslor in magazine:Produsele ridicate de la sediu/punctul nostru de lucru NU pot fi returnate daca nu au un defect / viciu de fabricatie si daca nu se pot inlocui cu un alt produs identic.
Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi,daca produsele nu sunt
deteriorate,nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid , pete de orice culoare survenite ca urmare a nefolosirii corespunzătoare a produselor.
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse
care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel,
produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul
produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si
documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).
ATENTIE!!!
PRODUSELE RETUR CE CORESPUND TERMENILOR DE GARANTIE SE RETURNEAZA IN
MAXIMUM 14 ZILE.
ORICE PRODUS TRIMIS SPRE GARANTIE IN CAZUL IN CARE NU SE POATE REPARA SE INLOCUIESTE CU UN PRODUS EXACT CA CEL TRIMIS.
Renunțarea la cumpărare
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara
penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in
cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"In cazul in care doriti sa returnati un produs o puteti
face in 14 zile de la data achizitiei,dar trebuie sa tineti cont de urmatoarele conditii:
-Sa ne anuntati in maximum 14 zile in scris la adresa companiei sau pe adresele de mail specificate pe site.
-Produsul nu trebuie sa fie desigilat .
-Produsele nu trebuie sa prezinte urme de zgarieturi.
-Produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare.
-Produsul nu trebuie sa prezinte modificari .
-Taxele de transport vor fi achitate in intregime de dvs.(inclusiv taxa transport tur in cazul in care ati beneficiat de transport gratuit .
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de Servicii, de la incheierea contractului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta urgenta nr. 34/2014,
consumatorul va suporta costurile aferente returnarii.
Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta(consumator).
.ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in
termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam
dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cumparatorului se va rambursa contravaloarea produsului ,inclusiv taxele de livrare, Vanzator (Fan Courier), in maxim 14 zile de la data notificarii de retragere din prezentul contract.
Rambursarea poate fi amanata pana la data la care Vanzatorul receptioneaza produsele.Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie.
RENUNTAREA LA CUMPARARE NU POATE FI INVOCATA DACA:
- produselor care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
- produselor care prezinta urmele unor socuri electrice
- produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original
In aceste cazuri Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, de produs resigilat sau second-hand) sau, la optiunea clientului, i se va reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.
In cazul retururilor repetate, atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție,
Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile.
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
ORICE COLET NEANUNTAT TRIMIS CATRE NOI, CU PLATA LA DESTINATIE VA FI REFUZAT.
In cazul unei comenzi neridicate de la firma de curierat, BELLE MARIE INTERNATIONAL isi
rezerva dreptul de a inceta colaborarea si de a cere despagubiri materiale si morale suma fiind stabilita de
instantele judecatoresti.
Orice conflict aparut intre BELLE MARIE INTERNATIONAL si clientii sai va fi rezolvat pe cale
amiabila. Daca nu se reuseste acest lucru, conflictul se va rezolva in instantele de judecataromanesti,conform procedurilor.